Månda kväll

Sitter här vi datan o har just nu gått igenom en full dag!


Dagen börja med att min käre vän Erik o john ringde o väckte mig för vi sku dra in te stan o kolla på lite ljud till hans bil :)
sen käka vi frukost på korvgubben o drog på biltema o kolla lite.
sen körde John hem mig så satte ja mig vi datan o gick o gjorde lite behov haha

sen for ja te danne o såg på diary of the dead den va grymt bra faktiskt first person inspelad grymt bra :)
sen kom olle te danne så gick vi te mig o hävde igång moped ase ska se om lyckan går så ja får sålt den nu i sommar:P gick ju int förra så haha

sen for ja o olle o käka på statoil sen for vi o sköt lite hagel =)

sen for ja hem o satte mig vi datan men den sucka ihop så ja har duschat o bara lallat på o nu funkar den igen så ja bloggar lite för nöje.

Imorron ska ja me danne på hans sommarjobb har inge bättre för mig så de blir nog nice :)

Aja nu ska ja no te o slagga vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0