Tomtetider?

haha ja varje dag är ju inte sig lik precis.

Dan började med att ja blev väckt av ett sms av gurra där han sa att han klippte gräs utan för mig. Men dock så trött som ja var så somna ja om. sen vaknade jag av att de levde om som fan i köket o tv rummet.
så ja tänkte de måste va min bror som lever rövare så ja gapa åt han o knipa käft. Men fick inge svar.
O de fortatte o föra oväsen.

Så ja blev less tog på mig kläder o gick upp som en levande zombie. in i TV rummet o va står där jo
2 jubel idioter iförda tomtemasker o skrattat.
De första ja sa va nog o vem fan e ni?

Ja de visade sig att de va olle o viktor dom dumma fanskapen trodde dom skulle skrämma mig.
Men olle gott gjorde mig genom att bjuda på en morron snus:D
hahah

Så kan en dag börja :P

Nu far ja te morsan så de blir nog en jävla blogg torka ska stanna där hela veckan börjar jobba på månda så.

Vi hörs!"
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0