Traktor =)

Hoho gissa vilket samtal man fick ida? jo Alex ville ha me mig på en till traktor tripp från boden te Gammelstan haha, o kul som fan va de. vi drog raggen på statoil i boden o ja vart så hungrig så ja köpte mig en korv i baugette :)

Sen Så drog vi te simon o så for vi te "ghettot" haha mitt i skogen. Elda på lite i kaminen varmt som fan men de rök in så mycke så de gick int o sitta där inne.
Jo varva ut Gears of war ida också de gick ganska fort har ju bara haft de sen i måndags så ja ska byta in de imorron mot nå annat kul ;).

Får se va som händer imorrn ska kanske se filmen REC är lite små sugen men lär skita ner mig tydligen så är den fuckt up.

Aja vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0