11 days left!

Shooohoo!

11 dagar kvar nu kommer längtan men ändå inte för ja kan inte bestämma mig om de blir nå fest eller inte sitter och rullar tummarna kring det ska man eller ska man inte?? aja får fundera ordentligt. Nisse me H va då på me o ta en 3,5 ;A kväll hahaha för korgen is vi int gå på int så fun o gå 2 :P aja de fixar sig nog sku ja tro.

Imorron är man ledig ska bli så jäävla skönt, ska låna GTA 4 av elias på morron så de blir o nöta de hela dan=)

i helgen så har ja varit hos mor min de har varit ganska skönt o bara få dega har sett filmen "vinter kriget" för er som inte vet så handlar de om finska vinterkriget då ryssarna gick in i finland. förbannat bra film men den starta segt kanske efter 60 min så börja allt. Den va ju dock 3 tim o 9 min lång så de blev lite tärt men värt o se ;).

Har varit me felicia hela helgen också hon for hem me bussen vi 9 sen stod ja o prata me Johan ett tag o sen kom min bror o johan så vi surra lite. O nu sitter ja här igen vi samma gammla kära dator =)

På tisda ska vi me klassen te Jockfall o kolla på den dära timmrings stugan o käka på serveringen så de blir nice :), synd bara att ja inte kunde fara upp o sova där te på tisda :/ aja då hade de ju vart så dött för de e ju ingen där. Aja de får bli en annan gång ska kanske upp te helgen me min bror om han får fixat crossen, ska kanske in te stan imorron o kolla va de kostar kolv o ringar.

Dessutom så har ja hittat min babey =) en winchester modell 70 for snabbt in på team sportia o kolla på nå bössor o där va den som om den ropade på mig aah I WANT IT! men dock så kosta den för mycke :/ men eftersom att min käre far känner han så sku vi göra upp ett pris så vi får se då ja jobbat klart ;). Någonting mer o längta efter :D får ju int glömma att ja ska köpa cross också de prioriterar ja nog först:)

Min bror har också en 125;A på G så vi får väll se om han köper den han behöver no byta upp sig den andra e nog för lite o köra me enligt mig:P

Aja skriver nog imorron vi höres!
HA DE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0