19 dagar kvar =)

Woooohoo * JUBEL * utlåter ikväll just nu är de 19 sköna långa längtande dagar kvar tills man äntligen e 18 hur ska detta gå känner riktigt hur mycke man man blir nu :D hahaha eller ja kanske inte :P

Ikväll så blir de no o va me ludde o nisse jocke ringde nyss o bad mig komma te han för de va tydligen fest o han hade nå gott o bjuda på ;) så vi får se ska muta ludde te o fa dit.
Men förtillfället så ser ja inte av ludde o nisse undrar då dom ska komma.

Annars så blir de en lugn hemma kväll sitta o bara må gott suga på en snus tror ja fan ja ska göra :)

Har också fått veta att ja fått sommar jobb på vägverke så Efter ja jobbat mina 3 veckor så blir de cross FTW!
Ska försöka fixa på kommun också visst hade de förra sommarn o de e fan värdelöst men men får ju ändå 5.5 tusen extra så va fan man måst ju ha soppa pengar te bilen fast ja ska ju köpa mig en studsare också? aja får se hur de ser ut :)

Igår så varva ja halo 3 sen så For ja te felicia o vi käka grillat o myste bara :) ida så sov vi te haöv 1 förbannat skönt men har kännt mig trött hela dan vet inte varför. Måste nog gå o lägga mig tidigare nu om kvällarna.

Snart ska vi te jockfall också me klassen o se uti nån timmrings stuga. Tror ja ska fa 2 dagar före te stugan o sova där har ju bara drygt 3-4 km o gå te jockfall så de blir ju skönt o få känna lugnet o tystnaden ett tag :)
har bara inte bestämmt mig om ja ska sova i mormors stuga eller i farfars om han e uppe så blire no där de blir ju kortare o gå så :P

På onsda äre ju andra delen av nationella matte så ja hoppas ja fixar de tror ja fixa första delen hoppas vill bli klar me skiten så.

Aja kanske  uppdaterar sen :)


Kör en liten update

Ludde o nisse for nyss
Vi såg en film som hette Animal, den va faktiskt bra vi han ju inte se hela för min data fucka sig men den va nästan klar så de gjorde inte så mycket.
Nu blir de nog o sitta här sen sova, får se va som händer imorron ska kanske va me ludde eller nisse får se:P
Är sugen på o fa o jobba me bilen har fått en bilstereo av far så vi ser väll va som väntas.

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0