Den mestlivade dagen o konstigaste ja varit med om än så länge =)

Ja var ska ja börja tror ja kan börja med att Jakob o Arvid härja me varandra men de blev ganska allvarligt.
De började med att Jakob reta arvid som gav igen o så trodde Arvid då att jakob inte tordes skalla han men de gjorde ju han haha så arvid slog han i skallen o så va dom igång o kramas:P

Sen så höll jakob på o fylla munnen me cigarett tändare o sen blås ut de på lågan:P fast de gick ju som de gick lite bränd mustach o läppar:P

Sen så har de vart livat som fan i klassrumme o allt skit brottades me min lärare mats om en skön stol o ja vann ;)
men fick ta lite stryk haha men de fixa ju sig man e ju BÄST!"!!!

Annars har de vart lugnt sov lite på bussen o prata me Felicia  o sen så har ja hjälpt min bror me matte o sen har ja gjort själv nå frågor o spelat halo 3 o äti burgare ;)

Tror ja har varvat de nu snart känner på mig att ja närmar mig slutet på historien :D

ska iaf te danne nu o se nån film

* UPDATE *

Ja nu e ja här igen

har vart hos danne o sett film vi såg bachelor party 1 den va grymt bra fick sig nå skratt ^^
nu blir de bara o ta de lugnt ska göra lite mer frågor i häftet sen blir de nog o gå o sova.

Imorron ska ja nog till felicia men först skola o plugga körkort de närmar sig ju åter igen ;)
O nu är de bara 21 dagar kvar tills man äntligen är 18 kära 18 det är som en dröm :D

ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0