*vet inte va ja ska ha för rubrik*

Kan börja med att ja har i princip åkte epa hela dan:S o fråga mig int varför men så är de då man har int nå o göra.
Så kom nyss hem o sitter här återigen vi dumburken.
Imorron är de skola har gjort frågor i häftet vi fått, o de e inte lätta frågor så vi får se hur de går men vi behöver bara göra dom vi kan så de löser sig nog =)

Vet inte va de blir annars o göra vi har växt o djurliv så de blir väll o läsa på somvanligt så man blir klar me de.

Tog första turen för i år me pappa o anton i amerikanarn de va skönt o få flyta fram ;)
köpte mig ett skrov o min far sku ha sig nå godis.

har slut snus också :/ sitter me min sista jävel 
men men de e oviktigt

Hoppas bara veckan blir slö

Hare!


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

ett bra tillfälle att sluta snusa nu?

2008-05-11 @ 22:18:12
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0