well i'm 18 :D

hoho den här dagen e no något utav de lilla extra fyllde 18 ida så jävla skönt:D

Dagen börja med att danne kom o banka i dörrn vid 7 tiden nångång o ja sket fan nästan ner mig fick som panik o flög upp ur sängen va i ett litet dileruim så ja fatta int riktigt va som pågick försen ja fatta att de va han hahah

Sen satte ja mig vi tv'n kolla på nyheterna o vädre o spela lite GTA sen somna ja om o vakna av att Älsklingen slog en signal :) Sen somna ja om o sov te nästan 11 då ringde ludde o härja i telefonen hade också typ 20000000000000000000 sms där de stod grattis o allt:P
telefonen har gått stup i ett är poppis ida:D hahah

sen har ja jobbat lite hemma vikt tvätt o vart duktig. Slog ut amelia i guitar hero ida också fick 100% på MY name is jonas :D hehe

Sen kom felicia O så sen kom nisse me H förbi han har varit så duktig o tagit mc kort för mellan :) Grattis te dig! ska ta de nästa sommar så då blire o köra.

Sen käka vi nån sorts tårta ja nisse me H o far min felicia orka inte äta:D hahah
sen försökte ja desperat o bryta arm me min far men de gick inte ^^
nästa år då ;)

Sen gick ja o Felicia till bussen satt där ett tag sen for hon hem :/ men hon ska komma i helgen så :)
Drog te statoil sen o köpte min första snusdosa där också haha de va lite lustigt faktiskt fick mig ett gott skratt då hon int trodde mig :D hahah fick mig ett grattis av hon som jobba där o av en gammal gubbe hahahah

sen ringde ja olle så kom viktor o hämta mig så surra vi lite sen drog ja o jocke iväg te skolan då kom viktor johan o viktors tjej o hennes kompis o så kom amelia o va lite social:P

o nu sitter ja här o känner lugnet har nyss tat en varm dusch fan så skönt, blir väll o sitta här ett tag nu =) är inte så trött ska njuta av dagen bara :)

I helgen ska ja va hos morsan blir väll lite o fira där =) sen blir de no o ta de lugnt o bara njuta :D

Aja vi får höras!

HA DE!


Kommentarer
Postat av: klara

grattis! :)

2008-05-29 @ 22:46:15
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: M

grattis :]

2008-05-29 @ 22:48:26
URL: http://apieceofnowik.blogg.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hejsan hoppsan!
Hoppas du haft en bra dag idag :)
Kram!

Ps. får du också upp en konstig ruta när du kommenterar? Har lagt in en skärmdump på min blogg på hur den ser ut..

2008-05-29 @ 22:55:26
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0