Dagens älgjakt

Dan börja lite stressigt ställde alarm på 6. o tänkte äh ja sover te kvart över.
Aja så ja ställde om alarmet o slog av de i sömnen så ja vakna av en stressad far som sparka o slog i dörren o sa att klockan e halv 7 så ja fick stressa upp o packa saker.
men ja kom i god tid te bussen så ja o simon stod o surra lite innan ja satte mig o lyssna på musik.

Nåväl kom till skolan o gick direkt te Morins arbets rum o hämtade mig en com radio o gick o gjorde mig klar tog kaffe o fick en skärande smärta i magen o tänkte helvete ska den här dan bli förstörd redan. mn de gick över så vi for ut o satte oss på pass.

Efter någon timma så Small de ett skott ganska nära mig så ja ropa på linus o fråga om han sköt men de va viktor m som hade skuti en kalv.

Så ja börja knata dit o linus o viktor höll på o ta ur kalven.
sen drog vi ut den efter kraftledningen o så gick vi o käka lunch.
satt o surra lite sen for vi till skolan
fast då fick ja något så in i helsike ont i magen så ja gick på dass drog en vommit runda o sen bytte ja om o for hem.
åkte med nisse o johannes.

hade egenteligen tänkt sova hos Älsklingen men de sket sig ju ganska så klockrent.
så nu är de bokad tid för en läkarundersökning o se va de e för fel.

O ja hoppas ja blir frisk till imorgon för ja  o linus ska ju köra solo jakt imorron så de sku ju va kul om man va frisk.
blir väll o va me älsklingen då :)

som sagt så har ja ju inte haft nå bilder från älgjakten men har ju några på mobilen så ja lägger upp lite nu :).




Älg kon som Folke sköt förra veckan.

   




Viktor M ser stolt ut för sin kalv :)







Jag själv på passet första älgjakten.
Det passe kom de ko med dubbel kalv =)








Ärt bössan


Kommentarer
Postat av: felicia

jag och anna tycker du har en ful mössa älskling ;D hihihihi!

2008-12-09 @ 11:07:57
Postat av: felicia

jag och anna tycker din mössa är ful älskling ;D hihihi!<3

2008-12-09 @ 11:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0