Äntligen fredag!

Äntligen helg!

Dagen börja me att ja " försov " mig eller ja ja hade drygt 15 min till bussen så ja fick stressa som fan.
Väl på bussen så däcka ja o vakna i kalix av att telefonen ringde kommer inte ihåg att ja ens la mig i säte.

På skolan så visade de sig att vi inte hade nå körkorts lektion så då hade man kommit till skolan tidigare, o då ja o Jon sku gå ner till busstationen för de gick en buss 10.10 ja då missa vi skiten. Så då fick vi sitta iställe o vänta i 2 timmar för att ingen orkade hämta oss  de e fan konstigt dom bölar efter körkorte o sen så ids dom inte ens köra o hämta en :P

Iof ja o Jon käka på frasses men ja åt nå jävla guaccamål aldrig i mitt liv att ja äter skiten igen de smaka då ve o fan.

Sen va de bara o hoppa på bussen o fa te råne där satt ja o vänta på att Felicia sku sluta sen for vi te henne o ja sku hjälpa hon me sin nya dator man ja fattar mig fan int på vista^^

Sen somna vi o sov te kvart över 6 sen käka vi grillat gott som fan :D o så fick ja sjuss  ner till bussen.
Där träffa ja min Engelska, svenska o samhälls lärare mats o hans fru tror ja hahah :D
Han va riktigt  " fin klädd " han skulle tydligen till gävle o köpa en bil fast de va ju en toyota  han har inte riktigt lärt sig att Volvo är de rätta ;)

Sen gick ja hem satte mig framför tv'n käka lite tårta från igår då min bror fyllde år o så såg ja på Beerfest den va jävligt rolig :)

Imorron ska ja felica pappa o broder min till stan han ska få sitt efterlänktade xbox 360 :P o ja o felicia ska nog på bio med erik o carro om dom sku me måste kolla upp de så man kan boka.

Aja vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0