Månda kväll

Tillbaka i soffan igen???

Då är man här igen framför dum burken, Finns ju inte precis så mycket att göra nu förtiden i den här hålan än o sitta vi datan o vänta till körkortet:P denna eviga längtan när ska den ta sluuuut!

Tänkte att ja nu inte ha skrivt på ett tag så ja ska ta o berätta lite om dagen o så om de e till nån belåtenhet fastän ingen läser denna blogg hahah :D

Måndag:

Steg upp 05-50  tog på mig kläderna o gick upp väckte far min som sov i soffan.
Sen borsta ja tänderna drog i mig lite munskölj eller va de nu heter,
fikade lite också sedan packa ja ner dom grejjer ja sku ha eftersom att vi egenteligen skulle vaka räv ida från 17-20.00 :P sen så körde min far mig till bussen där stod ja o vänta ett tag hoppa på den o lyssna på musik sen hoppa nisse Me ett H på o så hjälpte han mig me nå matte ja sku göra till idag för ja e ju så dum så ja har inte gjort skiten.
sen gick vi te skolan ja tog mig en kaffe ma grabbsen sen drog vi te klass rummet.
så hade vi genom gång av viltvård fan man börjar ju bli lite små less de för de e ju spå mycket o läsa men man kanske behöver de sen man vet ju aldrig..

Sen så gick ja o viktor W o ringde till NOrma i värmland vi ska höra uti praktik där nere nu i vår de blir nog nice hoppas vi får den praktik platsen då-

Sen så tog vi de lugnt gick på matten så bertil hjälpte mig me uppgifterna o skrev ner de ja sku träna på så ja blir klar med matten nångång:P

sen va de fika tog mig en kaffekopp o sen så tog ja mina saker o gick te bussen.
Satte mig på bussen o prata me älsklingen sen så satt ja o surra me Simon B ett tag i busskurn tills han sku hem så drog ja hemmåt. Satte mig ner o läste lite om viltvård o så satte mig vi datan en stund o gjorde palt med bacon o lingonsylt fy fan så gott:D
sen gick ja no te datan o prata lite me Älsklingeo så drog ja te danne för o få sträcka på bena lite.
O nu sitter ja här igen o halv sover:P

Imorron blir de iaf rävjakt =) har ju sovmorgon också ska vara senast 1 i kalix för de e nå konsert vi ska se på ;) sp de blir nice:D

vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0