Vatten krig på skoltid?

Jo fan ser du ida så va de vatten "krig" hahah eller ja snarare viktor löpte amok med en blomspruta,
dock så va han så sugen på att "spruta" på mig haha kanske låter konstigt men men han fick ju då igen då ja lyckades robba åt mig den haha då han försökte ta den så lyckades ja få nån träff i ögat o ansiktet " NOTERA ATT DET VAR VATTEN O INGE ANNAT " ^^

Men ja åkte ju dit igen då han tog fast mig o Arvid gav igen för att ja gömt han kära kepa.

Den här dan har då varit ganska slö hade handladdnings kurs på förmiddan med Stenvall, viktor o matti.
Vi fick lära oss o ladda egna skott o sätta dit kula osv:P

SEn så hade vi teori i viltvård som vanligt med morin till 3 tiden  sen sluta man sprang te bussen sen prata ja ett tag med älsklingen o sen surra ja lite me nisse o joel.

Kom hem satte mig vi datan som vanligt sen såg ja på lite tv o gjorde mat.
O nu sitter ja här igen som vanligt. har nött lite Swat 4 måste ju ha nå annat o fördriva tiden med också :D
Men har ju  kört fast så ja orkar inte mer ;O

Imorron så ska ja göra syntest o sen lämna in lämp sökningen o boka teori prov körkortet närmar sig nu :D
Sen så ska ja te min fars företag o börja fixa min älskade bil =) får ta o fota den då ja e klar. hehe

Sen ska ja väll hem o  vila o ta de lugnt. Skönt o va ledig imorron iaf =)

Aja vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0