Grattis Broder!

Måste börja me att min bror fyller 13 idag;) Stort grattis du har nu blivit officiellt tonåring!!

Dagen har varit lugn vi börja dan me att svara på nå frågor om renskötsel som vi tydligen ska ha prov på men de e ganska enkelt var inte så avancerade frågor.

Sen va de lunch olyckligt vis så va de ju då ÄRTSOPPA!!!!!! fan i helvete hatar de!
Fast de va ganska roligt på lunchen man fick sig några asgarv.

Hade idrott sen i A-hallen i sportcity de va ganska kul gjorde kanske 5-6 mål;) men vart så trött så ja sket i o spela resten av dom 20 minuterna vi hade har sån kass kondis måste börja springa nu då snön försvinner när nu de blir av de e ju så mycke :/

Imorron blir de o nöta körkort på skolan ska se om  min körskolelärare har tid o fara en sväng o köra.

Annars så ska ja väll ta de lugnt ska kanske o gymma i råne får se hur de blir.

I helgen så ska ja felicia erik o carro kanske o se på bio vet inte riktigt va vi ska se men får kolla va som finns.
På lörda så ska Ja min bror felicia o far o köpa ett xbox 360 te bror min han vill ha guitarr hero 3 också :P så han lär väll nöta de hela sommarn :P

Aja vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0