3 days to go!!!!

Wiiiie! 3 dagar kvar =)

Tidig morron steg upp kvart över 6 o va död som en get kände ingen lust o fa te skolan men de va ju lika ett måste så, ja satte mig på bussen o halv sov. Sen gick ja te janne o så for vi o körde körde 1.20 tim.
De gick faktiskt bra va lite seg av mig men de funka =) Satte mig på bussen hem o sov te börjeslande sen gick ja hem o spela lite  GTA sen kom Amelia o ville spela guitar hero 3 så ja passa på o fika lite.

Sen gick ja ut o tog o slänge några lövhögar prata lite me viktor o johan sen drog vi te statoil o käka =) gott som fan va VRÅÅÅLHUNGRIG!
sen for vi o körde offroad lite här o var vi höll på o fastna i ett jävla surhål men no tog vi oss alltid :)

sen körde johan hem mig så lira ja lite GTA 4 o nu sitter ja här igen vi samma skit o har tråkigt är trött som fan ska nog gå o sova snart.

Aja vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0