endagkvar =)

Ja så är de endast en dag kvar hoho  nu kommer längtan :D

Har nyss städat huset o haft mig Amelia har vart en stund o spelat guitar hero 3 :S fan att hon int e less skiten.
Aja ska snart dra ut o hitta på nå orkar inte sitta inne nå mer :)
Ska kanske te Danne o se nån film.

Skriver mer sen ikväll

Hade!

*UPDATE*

ah fan nu äre bara knappt 2 ynka timmar kvar:D
 wooohoo!

Nåväl ska dra en liten update sen ja skrev sist.

Börja väll med att ja o johan drog me danne te busskurn för danne sku te stan o fixa lite.
Sen så drog vi hem te mig o så bjöd ja johan på palt ;) oh fy fan va gott de va
Sen lira vi lite guitar hero o sen drog han hem o ja spela Gta o satt vi datan.
Sen for ja ut så kom amelia o alex så spela vi lite guitar hero  sen vart vi så less så vi drog ut sen kom de en massa folk. Sen stack ja te alex o satt där ett tag o nu har ja nyss tat en dusch o ska sitta här te 12 slage o känna hur skönt de e :D

Imorron ska ja nog va hemma min far bad mig fixa lite kring huse sen så äre väll o fira lite sen får man väll se :)
Ska va me älsklingen också :)

annars blir de nog en chill dag måst o köpa snus också bara för o jävlas me dom på macken ;)

aja HARE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0