Måndag slöa måndag

Den värsta dan på veckan är slut eller ja värsta o värsta den har varit jävligt slö, glömde ju bort att ja hade sovmorgon så ja va tvungen o stiga upp vid halv 7 för att säga åt amanda att ja int sku ha sjuss ner te bussen.
Så de va bara o gå upp fast de va ganska skönt drack 2 koppar varm chocklad o så lira ja o min bror lite guitarr hero ^^

Sen drog ja te statoil o köpte mig lite godsaker o vänta på bussen o de blåste ju så förbannat mycke så ja trodde ja sku frysa ihjäl, sen  satt ja o snacka me henke o lira lite snake prata me älsklingen också ett tag.
Sen så knalla vi te skolan där vi satt o vänta på att maten sku öppna käka lite o så.

Hade teori me morin är så trött o less på denna viltvård.
sen plågades man me matte har nationella prov på onsda hoppas ja klarar de så ja blir klar me skiten pallar inte o ha de i 3:an också :P

Sen så har ja ju varit ute o gått också haha måste ju börja nångång,  amelia o cassi va ute o vandra så ja slog följde de va ganska kul vi träffa biffe också han sku te sin mor i stan så vi snacka lite me han sen så gick ja hem tog mig en jäävligt skön varm dusch o nu sitter ja här vi  denna gammla urslitna dator.

Imorron så är de teori som vanligt sen får man se va som händer älsklingen skulle komma förbi har fått låna halo 3 ;) så ja måste ju testa o se om de e nå o köpa :D  kommer inte kunna slita mig från xboxe imorron säger ja bara.

Aja vi hörs!


Kommentarer
Postat av: felicia

ja då vet jag inte om jag orkar komma.

2008-05-05 @ 21:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0