Sommarlov :D

Wooohoo! äntligen detta efterlängtade skööööööna sommarlov!!!

Ida så va de sista dan i skolan fy fan så skönt men de kändes tärt att fa te skolan bara för o lämna igen en bok;O
Fast vi åkte ner te strandängarna där 1;orna sku lira lite brännboll så vi gick med i matchen o vi vann:D hahah
Ja alla vet ju dock att Jaktarna är bäst så ;)
Sen så grillades de burgare käka 3 st sen vart ja fan less men gott va de =)

Drog på jaktcenter me grabbarna grus o kolla lite grann hitta 3 bössor som nästan lös upp i ett himla sken då man såg dom :P är sugen men njaa får se :)
Satte mig på bussen o halv sov prata lite me älsklingen också =)
Kom hem hjälpte min bror me o packa hans saker han sku te stugan me mormor o björn.
Han hade me sig crossen också han o hans kompis joel sku köra hela helgen så hoppas de går bra.

Sen kom älsklingen o va hos mig ett tag sen så åkte vi buss te råne då for hon hem sen så drog ja vidare te ludde.

Eftersom att stackars ludde blitt stoppad av polisen så har de vart ett hektiskt cyklande o ja har ena jävla värkar i höften o "röven" men de va skoj lite förmortion tills man ska börja springa måste fixa formen :D haha
sen så hyrde vi American gangster köpte lite god saker till o så kom nisse förbi.
Sen kom amanda o hämta mig o körde hem mig så snällt =)
prata lite me min halvsovande far sen så spela ja GTA 4 ett tag o nu sitter ja här igen vi dum burken som vanligt, trött är ja också blir nog o sova snart så man får sova ut imorron :)

Imorrn ska ja te Älsklingen ova där får se va vi hittar på sen på sönda så är de väll bara o ta de lugnt.
Måst te skolan på månda faktiskt för har körlektion me janne dubbla pass från 8 till halv 10:S fy fan.
Sen är de praktik i 2 veckor ska va hos far min o jobba lite me bilen o hjälpa till på firman de finns ju gott om jobb så :)

Annars så blir de nog en skön start på sommar lovet :)

Vi får väll höras!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig helg :)

2008-05-24 @ 00:22:01
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Jenny

Godnatt! :D Ha en underbar helg, och du får jättegärna kika in i min blogg! :)

2008-05-24 @ 00:35:40
URL: http://www.penajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0