Tisdag den 6;te

Börja ju så klart med att man gick upp kvart över 6 o for te bussen där halv sov ja hela vägen.

På morron så for vi ut o utfodra rådjur o så kom de en reporter från kuriren o fota o ska göra ett reportage =)
De kommer vara i kuriren imorron eller torsda eller freda:P så köp den o kolla :D

Sen drack vi kaffe i nikkotorpe o käka mackor o satt där, o så drog vi te skolan käka lunch o satt i spec huse o lalla på me nisse o dom andra. Sen for vi te skjut banan o sköt hagel de gick ändå hyfsat med tanke på att ja hade skolans bössa tycker inte om den den sitter inte bra till mig. men men så kan de vara.
Fick dock i uppgift att göra upp eld i en liten stuga som e vi skjutbanan de gick bra även fast veden va sur o blöt.

Sen for vi te skolan o morin satte mig stenvall jon o jocke o tvätta minibussen för att vi hade skrivit i "dammet" på bakrutan så morin blev grinig hahah så vi fick sysselsätta oss me de.

Sen knalla ja mot sjukan o vänta på bussen dela på en cola me simon också.

Prata lite me älsklingen på bussen.
o sen kom ja hem eller ja halv jogga för ja höll på o pissa ner mig men före de så såg ja en ful jävla unge som stirra på mig o sprang emot mig som en zombie  o vifta me armarna o mummla nå skit.

Kommentarer
Postat av: Isabella Diaz

Ha en fin kväll och sov gott! :)

2008-05-06 @ 22:03:58
URL: http://brunettbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0