älgjakt imorron!

Ida har varit en jäävla hektisk dag först så försov man sig o fick stressa te bussen o sen ska man te skolan o ta block o penna sen skriva som ett cp om älgjakten förra veckan som om att man inte skrev nog i bloggen men men iaf så pennan glödde för fullt ojoj skriv kramp.

Sen så berätta några från klassen om deras jakt hemma på småvilt eller älg.
sen sku ja o betala en räkning på telefonen o så klart så glömmer man legge.
så ja fick ringa efter nisse som tog sig från morjärv te töre där vi for te råne o hämta Älsklingen o sen i ilfart till mig hämta legge fa te stan betala räkningen sen fa o köpa blommor te Amelia som fyller 17 ida grattis !

sen så köpte ja en bukett rosor te min älskling för att vi firat 3 år tillsammans så de va väll sött glad blev hon iaf :)
hihi min sötskit!

Sen for vi hem te mig duscha o så gjorde älsklingen potatis bullar medans ja fixa iordning mig vi åt snabbt sen gick vi te amelia där vi gratta hon gav hon blommorna o så fika ja amelia älsklingen o tobbe lite tårta o sånt :)

sen gick vi te statoil där surra ja me robert o andreas ja vet int hur länge men länge hahaha dom e allt prat glada dom två.

sen for älsklingen hem o ja o simon drog te mig tills far kom hem så körde han hem han för han orka int gå i kol mörke hem :P
haha

Imorron är de älgjakt fan va nice längtar ;)
kolla på en bössa som en gubbe äger i byn så de blir nog o köpa den te slute av veckan :D
fast de svider då är min lön slut :(
måst fixa mig ett jobb!!!!

aja hoppas på älg eller björn imorron ;)

vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0