Husqvarna M 98

Yess nu är den min o bara min :D

Helgen börja bra vakna upp med Gumman brevid hojja va mysigt ! :D
sen tog vi oss fika o morsan körde min bror te innebandy cupen dom kom 3;A så de va faktiskt bra gjort.

Sen for ja morsan o Gumman iväg te pite sku hämta bössan så då vi kom dit så fick vi vänta ett tag för dom hade fullt upp men sen så va papprena klara o bössan betald så då va de bara o bära sig av hemmåt med en tår i blicken hoho va vacker den är  :).

Efter vi vart o köpt bössan så drog vi en snabb rutt på stan i pite älsklingen köpte ett linne,tröja, halsduk o en mössa så söt du vart =).

sen for vi hem gjorde mat o tog de lugnt resten av kvällen.

på söndan så kom björn o hämta mig så drog vi o sköt in bössan så nu går den som en ängel :)
hade ont i axeln som fan panga på 23 skott tills den gick som den skulle. skulle ha grov inställt siktet på plats men de vart ju inte så.

satt hamnvakt i söndags också fick sitta från 9 te 12 då kom han som sku sitta me mig men ja höll mig bara vaken te halv 2 då däcka ja o vakna vid halv 5 o då drog han så ja fick sitta själv te halv 6 då kom mormor o hämta mig sen satte ja mig på bussen te skolan.

Ida så va de mesta dels planering för klappjakten som vi ska hålla på onsdag för hela skolan de blir mycke folk kring 113 drevare o 30 passskyttar.
så de bådar gott iaf hoppas de kommer nå vilt åt mitt håll.

Sen så då ja kom hem så kom simon o anton o hämta upp mig så drog vi te mig o sen for vi o sköt lite på skjutbanan.
tobbe kom o sköt på duvor o ja panga på utav fan på tavlan.
men så klantig som ja va så slarva ja vi anlägge så ja fick mig en kyss av kikarsiktet i pannan hahah vart lite groggy fatta inte riktigt va som hände först men de släppte lite fort hade lite huvudvärk men nångång ska va den första.


aja vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0