Nu artar de sig

Nu har biljetterna kommit nästa anhalt OMBERG!

På månda så blire den efterlängtade praktiken på 4 veckor i omberg med min käre klasskamrat Arvid.
Hoppas de blir kul ser verkligen fram emot de. deras älg jakt börjar just då vi kommer ner så de e ju lovande.

Lär blir lite tärt men man får överleva Gruvar o hatar mig själv för att ja inte satte upp mig på listan te o fa te skotland hatar mig SJÄLV! en sån upplevelse som man nog aldrig kommer kunna fa på i spillo.
Aja får väll tänka mig hur bra de va då viktor o dom kommer hem därifrån.


Ida så har de vart prov i lag o rätt spika nog alla frågor de va faktiskt för enkelt än va ja trodde.
sen har de vart planering.

Imorron så är de ju Klappjakten på skolan nu e vi uppe i ca. 140 st.
Ja o viktor är utsedda jaktledare så vi får se hur de kommer att bli o prata inför alla men no vet ja de går bra.
Så länge man får nå vilt för mödan så är man ju alltid glad :D

sen så blir de o fa te sötgumman min o sova ska bli så mysigt måst ju passa på nu innan man far iväg i 4 veckor kommer sakna dig som fan :'(

Aja nu äre o packa de ja ska ha me mig vi får höras!

Kommentarer
Postat av: felicia

...... :'(

2008-09-30 @ 23:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0