Guess who?

Undrar om ni gissat rätt?

Japp! Felicia hära. Tyvärr så är Andreas väldigt dålig på att uppdatera. Ohja. Så nu är jag snäll och uppdaterar åt honom.

Han har klarat uppkörningen (med bil, Anna!) och har teorin den 5 maj, nästa tisdag. Jag kommer verkligen hålla tummarna. Men när han får körkortet kommer jag inte få en lugn stund för jag kommer vara orolig hela tiden att han ska köra ihjäl sig. Aja, nog om det.

Han har ju som sagt inget internet där han bor nu. Men om någon vecka flyttar han tillbaka och då hoppas jag att det blir lite mer uppdatering här. Ska ta och göra om hans design också. (när jag har tid)

Nu börjar jag engelskan så jag måste rusa.

Enjoy!




/ Felicia.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-19 @ 20:32:19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0